Zmianą zasad oceny ofert po upływie terminu na ich złożenie może spowodować unieważnienie przetargu.
Miasto Łódź prowadziło przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń niezbędnych do wprowadzenia programu Metropolitarna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu.
Jednym z oferentów była spółka Asseco Poland. Wniosła odwołanie ponieważ oferta została odrzucona.
W piśmie do Prezesa UZP zarzuciła zamawiającemu nierówne trakowanie uczestników postępowania oraz naruszenie zasad uczciwej konkurencji. A wszystko przez zmianę SIWZ oraz kryteriów oceny ofert już po upływie terminu na ich złożenie.
Jednym z elementów postępowania było testowanie urządzeń bedących przedmiotem zamówienia.
W tym celu wykonawcy mieli dostarczyć urządzenia zgodnie z harmonogramem. Negatywny wynik testu miał skutkować odrzuceniem oferty. Taki sam skutek miało spowodować niedostarczenie urządzeń do testów.
Zamawiający skrócił termin na dostawę sprzętu i wydłużył czas testów.
W ocenie odwołującego spowodowało to to, że nie mógł on właściwie przygotować urządzeń do testów.
KIO unieważniła przetarg. KIO 1640/12
Etykiety
- Banki (3)
- Dobra osobiste (3)
- E-commerce (2)
- Egzekucja (1)
- Imprezy Masowe (1)
- Konsumenci (13)
- Media (2)
- Negocjacje (1)
- Odszkodowania (12)
- Prawo autorskie (13)
- Prawo Konstytucyjne (2)
- Prawo reklamy (1)
- Prawo spadkowe (5)
- Prawo Żywnościowe (1)
- Renta wyrównawcza (1)
- Szkody komunikacyjne (5)
- Telekomunikacja (1)
- Wzory pism (5)
- Zabezpieczenia finansowe i prawne transakcji (3)
- Zadośćuczynienie (1)
- Zamówienia publiczne (6)
- Zobowiązania (4)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz